ThePeeps

Monday, May 10, 2010

59. Sorry ker...

exam time.....

sem da nak abes.........

kene study banyak mende agi..

seronok sikit2 suda...

kalo x, menyesal sem depan...

tapi sangat takot...

xder mase nak pikir pasal hati...

sangat sakit ker kalo pikir..???

sorry ker...



"aku manusia lemah....
selalu terjatuh...
berbeda aku dari mu, kau berdiri teguh...
aku serba tiada, aku kekurangan..
dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan..
sempurnanya sifat mu, tulusnya hatimu jujurnya niatmu, tingginya kesabaran mu...
lepaskan lah diriku...
kerna aku xmampu utk menanggung semua cinta sempurna...
darimu.... darimu...
bukan aku xpernah...
mengerti dirimu... ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku...
hilangkan rasa itu...
akhirkan semua...
dan bila kau sedar aku hilang, dari kewujudan... "



pSssstttt : kalo layan lagi mood akan hilang..

2 comments:

Nea Flerida said...

biarkan ia berlalu~ usah dikenang perkara yg menyakitkan.. (ewaaah!)

ishiko said...

ahhahaa.. nel i lap u laa...