ThePeeps

Monday, May 3, 2010

57. kehidupan kowt mmg macam ni..


salam semua..

Urmm... urmm... korang rasa biasa x, bg seseorg blogger rase sekejap rajin, sekejap malas nak update blog or blogwalking ????
Biase kan?? biase kan?? biase je... hu3x.. sebab tu la blog aku kekadang sunyi sepi dan berhabuk. utk pengetahuan korang, aku biasanya buat en3 tentang something yg sentiasa bermain lompat2 & landing2 kat fikiran aku sehari2 atau pada hari tu(on dat day). da mende duk serabut lam kepale otak, baik aku tulis kat blog kalo xnak cerite kat org.. (ceyh..padahal citer kat blog pn org tahu jugak.. mueyheaheaheaa.. )

(ni en3 basi ag sebenarnya... ahahhaaa... stOry semalam.. sbb xsempat nak update..)

hari tu @ semalam ade dua perkara/story asyik duk main lompat2 & landing2 lam kepale otak aku. ade citer hepi & xhepi, mane satu korg nak dengar dulu??? hehehee.. aku rasa aku nak bg tau citer xhepi dulu blh x?? blh kn... suke aty ak laa sbb blog aku kn.. lallalalaa ~ ( sebab ade hero dalam satu citer korea tu penah cakap kat awek dye..... mesti awk nak dengar citer buruk/ xhepi dulu kan? pastu baru nak dengar citer xhepi tu... pastu, awek dye tanye kenape awak cakap macam tu? dye jawab balik, sbb gadis yg baik sukekn hepi ending... sbb tu dye nak dengar citer besh/baik yg last. huhuhuuu... konon aku gadiss yg baik laa.. 

Ohhhh... tapi aku mmg suke camtu pun, sebab citer yg baik tu boleh menenangkan hati kita lepas kite dengar citer yg xbaik tu... kan??kan??kan?? )

Apa korg rasa kalo korg dipermainkan seseorg @ dalam erti kata lain dijadikan "spare part" oleh someone yg korg syg sgt2? org tu pn sayangkn kite, tapi dye main kayu tiga... hauuww... dare kan?? cit .

umm...umm... mmg sedih kan kalo kene kat kita, nak2 kalo kite da seyes dengan dye.. p ader jer org kate, ilek sudaa... dye buat cmtu, kite buat balik. ataupun, dahtu kiter pun cari la yg lain.. or balas dendaaammm !!! ahahhaa.. mcm2 kan..
ohhooo... mesti korg pelikkn sbb aku tetibe jer tanyer cmtu.. huhuhuuu..

First nak bg tau, bukn mengumpat, tapi ader org tercerite... so, aku pn dengar je lah.. Semalam aku keluar dengan membe2... masa kiteorg tga makan2, ader la membe aku nih citer sal somthing... ada la kawan yg kiteorg kenal ni, sorg pmpn & sorg lelaki... kisah dyeorg ramai gak la yg tau tp bagi yang kenal dyeorg je la.. huhuhuu.. sbb dyeorg sgt la hapening.... tp yg mengkompiuskn sume org, adakh dyeorg nih kapel?? 


aku care jugak la, sbb due2 pn kwn aku.. dyeorg mmg sangat rapat, tp bila tanye ckp xde pape.... tp skg org len asyik gosipkn dyeorg.. dulu2 kalo digosipkan sume dyeorg buat dek je..tp skarang macam di iyaa kan jer.. nak2 yg gurl tu... mulenye aku xkesah.. suke ati larr asal dyeorg hepi.. ag pun laki nga pompn kawan2 biase laa tu... n ak hepi je kalo dyeorg btol2 kapel & bahagia... seyes !! sbb dyeorg sgt secocok.hehee..tp, ade lg bende yg mengkompiuskan aku n kwn2 lain, si gurl ni da ade pakwe.. itu mmg kami(kwn2 pmpn) tahu sbb da lame kenal.. tp, kat sini kan jauh, so kire single la dye... (blh plk cmtu.. adeyss...)

Lama2 aku pn malas nak pikir psl dyeorg nih, sbb banyak ag bende yg lain yg duk main lompat2 & landing2 lam kepale aku ni.... Tapi, hari ni aku tahu perkara sebenar.. kwn kiteorg yang gurl tu, mmg ada hubungan ngan boy tu.. tp, not real kapel lar..emm macam scandle(ehh.. btol ke aku eja nih) or cekelat kendals la..(ummmueeyyaheahea.. cekelat kendals mmg sedaap !!). dyeorg mmg da lame rapat & awal tahun@sem ni, si gurl tu da clash dengan pakwe lame dye.


sbb dulu boy ni yg kwn kiteorg gk ni penah mintak kapel dengan gurl tu. tp, gurl tu ckp still nak kawan dulu.. sbb masa nak bersama masih lame lagi.. means nak abis study lambat ag larr.. (konon teman tp mesra dulu la..huhuhuu..) blh kate boy tu sgt baik gak la.. dye belikan simkad khas utk dyeorg brhubung & oweyz top4 tu..tp, gurls tu guna number tu gak utk kontek ex's dye.. Yaaa.... gurls tu still brhubung dengan ex's dye n still sayang2 & abang2 lagi... OOhh my... kenapa?? sbb sayang nak buang katenya..

Si boy ni still xtau pape. the real thing psl gurl ni pun dye xtau.. padahal da whole class tau pasal gurl ni.. tp dye ader pakwe.. free hair.. n lots of other thing. *alamak terkantoi bdk klas plk... shhh sape bace en3 nih jgn bising2 tau.. myB kawan2 boy tu still xtau hubungan dyeorg yg sebenar..or xnk masuk campur.. bukan aper.. dat gurl penah tanyer boy tu ape pendapat dye tentang pmpn sexy or free hair.. 


Obvious boy tu xsuke sbb dye da cakap awal2, dye nak pmpn or bini dye pakai tudung & ttp aurat. Goshh !!! kene atas kepala gurl tu..boy tu tnyer plak kenape? ko free hair ke? baik cakap btol2...hummm.. dat gurl just tergamam & mendiamkn dr.. (dye kate sbb xnak tipu laki tu.. so, just mendiamkan dr & tukar topik lain..) umm.. tp ak tgk gurl tu pn da banyak berubah.. xmacam dulu da.. kut..hu3x..
Tp kan.. ohh my.. aku sgt kesian kat boy tu, yg sgt suka & sayang dat gurl.. dye buat ape saje yg gurl tu suruh ok... its obvious.. ohh.. my friend.. nape la ko bendul sgt.. aku tau sbb ko sgt baik & xpenah kenal pmpn.. sblm ni ko dengan diri ko & jiwa ko je..

sbb tu, ade sorg dr kawan pada boy tu, xsuka dat gurl. myB dye tau psl dyeorg & psl gurl tu..tp still xbg tau boy tu...laki(kwn pde boy tu) tu mmg pndai cover..tp still nmpk xsuke dat gurl... kecoveran ko ttp terserlah la kawan.. nape ak leyh tau?? sbb mereka kawan aku.. n ak jd kompem psl ni sbb dr citer membe aku tu..

Walaubagaimana pun, aku xsuka perangai dat gurl yg buat maen kat gurl tu.. aku pn xsuke kalo la boy tu buat maen kat dat gurl.. sbb dyeorg kawan aku.. hurrmm..dat gurl da lame kapel ngan ex's dye, ex's dye pn penah dtg kat tempat kteorg..ok larr aku tgk.. & banyak la story sal ex's dye tuu..

KAWAN... kalau pun mak u penah cakap, "nak cari laki pun,biar la kurang2 cikgu.. dpt jamin mase depan.. xpun lagi besh, dokter ke peguam ke.. enginer ke.. nampak la sikit org alki.. kalo x, asyik nak main jer.."- perlu ke sampai u nak main kayu tiga or tOy2 kan boys... KAWAN.. kalo nak menyakitkan hati orang pun, xpayah la kapel lame2 or pure2..KAWAN... cuba fikir, kalo u yg kena macam ni ape u rase? sbb hati org laki ngan pmpn lain.. nanti kite yg merana lebih...
Aku sayang KAWAN-KAWAN aku...

*erkkk... citer besh tu, aku sambung next en3 la yerr... penat pulak nak menaip nih... huhuhuuu ~` >_<

pSssssttt : moge2 dyeorg hepi selalo...


No comments: