ThePeeps

Sunday, June 26, 2011

183. "SEGMEN : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London"


Assalamualaikum
Mari-mari.. ikut saya juin Give Away best ni ^^





Sebenarnya saya dah jumpa belog brader Ady.Budika sebelum beliau buat G.A ni. singgah punya singgah, boleh pulak lupa nk follow.. Saya pun tak ingat lah saya jumpa belog beliau dekat mana. Yang pastinya jumpa belog beliau sebab tertarik dengan satu entri *yang mana saya juga lupa.. hampeh betul lah T.T"
(rasanya entri pasal makanan kut)

Dah tu masa tengah-tengah BW saya tengok ramai pulak juin GA yang brader ni buat.. mula-mula tengok je, rupa-rupanya saya tak follow beliau lagi.. kepam punya kempam, hari ni baru juin.. ehehh.. harap sempat la saya juin, dan saya nak ole-ole tu !!!!




*ok, nak ole-ole nak ole-ole ^^


No comments: