ThePeeps

Saturday, March 3, 2012

274. UlangTahun 03032012







makhluk kepam
datang dengan tibatiba
muncul dengan mesra
teman dengan ikhlas
bersama dengan kental
membantu dengan hati
berkongsi dengan adil
mendengar dengan setia
harap jangan pergi dengan kecewa..





SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN 
BEN10  ehh.. JASTIN BIBIR ehh.. 


bendera putih tak bermakna mengaku kalah, Hidop Arsenal !!!  #ehh




AdeqKepam muhd agg,
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki, berjaya dalam apa jua yang dilalui dan lebih kental pada hari yang mendatang. Jadilah anak yang soleh buat kedua ibu bapa dalam apa jua keadaan, Insyallah.. Always remember your word, 'Once people nice to me, i will nice to them forever', and u will always be blessed. 









#Lastpesan, don't fall too much, or you will hurt.


23 comments:

jijiebenzaliff said...

Happy aging bro! may Allah bless u, insyaAllah.

gg said...

terima kasih kak...:'(..gg tau gg banyak buat akak terasa ati..hope,bila dah semakin dewasa ni,gg akan semakin matang dalam apa pun yang gg buat...

to jijie benzaliff,thanx by the way..aku pun tau aku banyak buat kau terasa hati..kdg2 tgok muka kau pun aku tau kau selalu sentap dngan aku..anyway,aku nak mintak maaf kalau selama ni aku banyak buat salah dengan kau..hope boleh 0-0..:)

ishiko said...

jijiebenzaliff : ^__^

ishiko said...

gg : nothing lahh..
give and take okeh..lebih matang lebih matang lebih matang dan matang..


takmao gadoh gadoh meh

ABU said...

Slant hari ulang tahun kelahiran jugk aku ucapkan..

YOUsoF said...

JasBir, selamat ulang tahun untuk kau.. Semoga lebih kental, lebih berjaya dan yang pasti lebih diberkati insyaAllah..


Buat apa nak buat jahat kat orang kalau buat baik tu jauh lebih manis dan indah.. ;D

Tukang Karut said...

arsenal= loser!

yad'z said...

eppy belated bufday kamu =)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

waaa arsenal, ada geng..hehe :D

lisa said...

selamat hari tua!! :D

semutsengal said...

waaa


kau bagi hadiah apa je dekat ben10 ?

Mizz ErMa said...

selamat ulang tahun jugak kepada bukan ben10, bukan jastin bibir dan jugak bukan bla3..=P

chemay said...

happy belated beday encik kepam.
:)

ishiko said...

ABU : >,<

ishiko said...

YOUsoF : betul tu u-sof
sebab balasan tu biar Dia saja yg tentukan ^^,

ishiko said...

Tukang Karut : booooooooo...
anti Arsenal sila angkat kaki dr sini pacik ui.. hik3

ishiko said...

yad'z : ^^,

ishiko said...

Muhammad Saiazuan Norhalik: yeahhh..
haiii paifff siket

ishiko said...

lisa : dah tua dan matang!

ishiko said...

semutsengal : bagi kerusi bola, yang boleh ditiup tu. besaa punya :P

ishiko said...

Mizz ErMa : bukan siap siapa..
cuma kesayangan2 saya ^^.

ishiko said...

chemay; tengs chemay..
adk veradek kefamm ni :p

♥ p a a n i ♥ said...

siape tuu? :)