ThePeeps

Tuesday, September 25, 2012

299. Busy Bee for 2month



Assalamualaikum wbt..

Tengok tajuk entri macam tajuk buku cerita kanak-kanak pun ada. hehe.. Padahal takde kaitan dengan buku cerita kanak-kanak pun. Memang. memang nak cerita pun sebab dua bulan dah lupakan belog warnawarni aidilfitri ni. eh. (semalam dah hapdate seciput)


Alhamdulillah.. akhirnya saya berjaya tamatkan Praktikum Fasa kedua di SK Seri Telok, Parit Yaa'ni, Batu Pahat Johor ni pada minggu lepas. Memang rutin guru pelatih IPG, akan berpraktikum pada tiap semester, baru lah boleh jadi guru yang disanjungi gitu.. wahahahaa.. amboi.


Hantu gambar mula menghaplod gambar.. jeng jeng...


loading..


loading..


loading....




Sekolah.. kebangsaaaaannn seri telokkkkk..... *teringat lagu sekolah :')


Dua bulan saya kat SK Seri Telok ni memang tak sempat rasa bosan pun. Hari yang penuh dengan kesibukkan very de bizi tu memang rutin. Hari minggu pun kita kita bersekolah tahu. dengan sekolah gantinya, programnya.. sangat sangat bermanfaat. Guru besar cemerlang yang sangat baik dan sporting, guru-guru yang best, staf-staf yang baik dan murid-murid yang sentiasa bersemangat tu memang takkan saya lupakan sampai bilabila. xoxo


Alhamdulillah, macam praktikum yang lepas saya masih bersama praktikum mate yang sama. Cuma bertambah lagi tiga orang sebab sekolah ni boleh tahan besar dan penat nak jalan.. Tapi seriyesly cikgu PJ memang turun berat beberapa kilo sepanjang praktikum.. hehuhehuu... *tepuktepuk tangan..



program sepanjang Ramadhan :)

minggu peperiksaan x)

berMarhaban di hari raya. first time!!

siapkan projek-projek sampai hari last kami kat sekolah, baru siap :P


nampak bizikan nampak bizikan. Tapi nasib baik ada mereka-mereka yang superduper ohsem ni

praktikum mate x))


superduper fun kids. sooo hyperactive *__*

tinggalkan kenangan :')


Nampak tak betapa funnye cikgu kat sekolah ni. hehe.. Terima kasih SK Seri Telok, untuk dua bulan pengalaman dan kenangan bersama. Hari terakhir masih lagi seronok sebab hadiah tak muat bonet kereta. kekekee..
hari ahad ni kita jumpa lagi (sebab ada hari usahawan, BIGWALK).  xD






xoxo


6 comments:

Tukang Karut said...

eh... raya hari tu aku gi parit yaani la...

Rapunzeel Cikilolo said...

bestnye buat mural!

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

selamat pagi cikgu..hehe

Nelly The Strange said...

cantik !! suka2 !!

IFA Athirah said...

byknye ank murid cikgu..ngeh2

aini shahroni said...

nice entry cikgu
^___^

http://nurainishahroni.blogspot.com/