ThePeeps

Saturday, March 23, 2013

309. Hari menyentuh perasaan



Assalamualaikum wbt..


Khamis, 21/03/2013 lepas merupakan hari yang sangat menyentuh perasaan saya dan  nurul, kerana segala penat lelah kami rasakan sangat berbaloi. Semua murid yang menyertai Majlis Sukan Sekolah Zon Kluang Timur,MSSZKT telah melakukan sedaya upaya mereka. Dengan latihan pada saat-saat akhir dan baru saja lepas minggu peperiksaan, mereka boleh tersenyum lebar.


Berbulan bulan tanpa sebarang hapdate, kononnye tengah membizikan diri sebagai guru praktikum di SK Kampong Melayu (SKKM), plus sedikit rasa poyo sebenarnya sebab malas nak hapdate. kekekkekee *ayat macam roti canai.
Oh sikit je tipu, selebihnya memang super duper bizi, hari minggu penuh dengan aktiviti dan setiap hari balik kepenatan pastu tido sampai petang, malam berjaga pagi besok jadi zombie. Tapi sebab dapat mengajar dengan penuh eksaited jadi zombie kejap je terus bertukar jadi cikgu yang penyayang lagi peramah cewahhhhh... Itu la dunia praktikum tahun akhir yang sangat mencabar jiwa dan raga.

Praktikum akhir ni pun hampir sampai ke penghujungnya, lepas cuti sekolah ni tinggal tiga minggu lagi untuk saya selesaikan latihan, esaiment, dan kutip segala ilmu yang ada untuk bekalan jadi guru nanti. Setiap kali praktikum, pelbagai pengalaman baru dan berbeza akan saya rasai, memang sangat mecabar. Sobb..sobbss.. tiba tiba rasa sedih nak tinggal sekolah :')


Pertandingan peringkat : MSSZTK
Tempat : SMK Tun Hussein Onn, Kluang Johor
Hari : Khamis
Tarikh : 21/03/2013
Jurulatih acara : Lari (4x100, 4x200, pecut 100m & 200m)
Penyertaan murid ;
- Lari 4x100, 4x200 (L10,12 & P10,12)
- Pecut 100m & 200m (L10,12) (P10,12)
- Berpagar (80m, L12, P12)
- Lompat tinggi
- Lompat jauh
- Lontar peluru


streching, satu dua tiga emmmpaaaattttt.... lima enam tujuh lapaaannnn XD

Danish had try his best, i'm crying with him. Lari semua acara sampai kaki berasap :')

Hanan aiming for medal :)

Rahmat, semua medal dia bolot :)

Syahmi aiming for de best :B

Amar tak pernah masuk / berlatih acara lompat pagar, hari pertandingan reda aje. Tiap kali lompat cikgu bismillah supaya tak jatuh. catat masa boleh tahan :)

Atiqah with new record :D

penat cikgu berbaloi :')

 all stars :D

 Daniel Danish always give me a bright smile :)

Rahmat : bolot semua  medal, new record dua acara, tersenyum sampai telinga, banggakan sekolah, cikgu tumpang gembira, ayah senyum sepanjang hari


Selamat bercuti :')




7 comments:

blog-tips-kurus said...

teringat jaman sek.rendah dulu

(tapi x pernah wakil sekolah pon. huhu!)

Rapunzeel Cikilolo said...

comelnye hanan :)

ishiko said...

blog-tips-kurus : kan kan
msa bersama diaorg ni mmg mngimbau kenangan lah

ishiko said...

Rapunzeel Cikilolo: abg hanan semua kacak kacak. hehe

zulhilmi tempoyak said...

rindunya waktu itu.. :(

fadh leyanie said...

hai cikgu..mesti seronok layan perangai budak2 ni.hihi :P

rushan akmal said...

waaaa....cantik tol trak skolah dia...skolah sukan ko ni?