ThePeeps

Monday, August 2, 2010

83. banyak betol !!!!




Ohhh.. singgah sebentar di belog ingusan ini... srroottt...sroott... hehhee.. sori kalian, tak sempat nak hapdate belog.. hauuwww.. i miss nak bace en3 korang.. yup!!! kauw, kauw, dan kauw laa.. bizi, bizi, bizi....
(hahahaa.. tajok en3 tanak kalah..)
seperti di en3 lepas aku ade cakap, Kampus aku banyak sangat program nye.. haha.. maka tiba la minggu yang ditunggu-tunggu itu.. since 2 minggu lepas lagi sume orang da bertungkus lumus menjayakan Minggu Citra... (erkkk..ye ke.. still tak ingat namenye..) minggu ni banyak ngat program... humm.. hari ni, pagi-pagi lagi rehersal(suke hati je eja) penoh diadakn utuk menyambut Datin....(halaamak lupe lagi namenye..)-yang merupakan sahabat baek pengarah ipg kami.. dye datang melawat iptho sebelum pengarah kami bersara tahun ni... senanya ni la tujuan Minggu Citra ni di aderkan...

PROGRAM KAMI;

-ISNIN-pagi : rehersal penoh.. siapkan both pameran utk jabatan(course) kteorg.. -petang: sambung rehersal lagi.. -malam: pertandingan 'Battle of the band'..
-SELASA -pagi-ptg : majlis bermula, uruskan both pameran... malam : persembahan 'Malam Aspirasi Pelajar'.
-RABU-KHAMIS : uruskan both
-SABTU/AHAD :pagi-ptg : BIG(Bina Insan Guru), kami buat kerja amal.. (sem lps, g camping,huhu..)



cmni le ghupe org bizi... (padahal ni bz asgmnt cmni...)


(ouh, mennn!!!! kelas kteorg antara kelas yang sebok utk majlis neh.. mane taknye.. wakil pismp utk pesembahan 'Malam Aspirasi', dak laki cam biasa.. juin 'Battle of da band' tuh... kami dak pompn, jadi 'gadis bunga mangga'....)


*pSsstt..... penghilang penat hari, hooyeeahh.. buka pose kat luar.. blk, teros pg tgk 'battle of da band'..hehhehe.. btw, jgn kasi ikan saye makn ye, mereka pun pose jgk.. mlm xper... wawawawaaa...

8 comments:

hans said...

hahaha
ko dah macam menteri
banyak betul aktiviti
ehehe

P/S : Drama Minggu Ini : Awak NAK Guna PC Ker Wahai Si Kacak?

ishiko said...

hans: u sadap!! hahahaa..

Mat Pintu said...

wah...sibuk sunggoh cikgu ni. dedikasi. yeah

naz said...

i pun dah makin sibuk ok :) apa pun jaga diri juga

ishiko said...

mat.pintu: hahaa..yeah, dedikasi itu penting!! ngaa~

naz: hohoo..thaxs

J.M.R said...

wah..tgk jadual cam pack giler..

kesiahtan kn jaga gk tu..

hans said...

I memang shadap pun
I typing jer
hahaha

P/S : Anda Semua Dah Daftar Sebagai Pengundi?

ishiko said...

J.M.R: hahaa.. lame tak nmpak qmu ye.. okeh3x take care too..

hans : ; bb