ThePeeps

Thursday, March 3, 2011

132. KTP sudah habis... PBS pulaa..

Assalamualaikum readers..

Alhamdulillah, hari ni fasa kepenatan sudah selesai... Berakhirnya KTP (Kejohanan Trek d Padang), maka berakhir la tempoh kami warga iptho berpanas dan berhujan kat astaka tu.. 

Sangat meriah sambutan KTP kali ni.. ohh.. malas pula saya nak cerita panjang, rujuk EN3 ni ye... sebab kat en3 lepas tu, saya da citer serba sedikit pasal KTP ni... Memang saya dapat pengalaman yang best juga la sebab terlibat sama memeriahkan sambutan kali ni.. (ohhh.. bangga kejap..).


kelihatan wakil pembarisan dari rumah sukan ye..


paling penting, pandu puteri... hehee..


Maap la ye serba sedikit je saya review pasal hari KTP tadi.. macam boring la pulak tiap tahun saya ade en3 pasal KTP. hehee.. tapi takpe, kalo saya rajin nanti saya akan citer lagi. Banyak perkara best boleh di kongsi pasal hari ni, tapi sekarang saya in mood packing. So, kena buat sepantas mungkin laa..hehee.

Packing??? yepp.. besok hari last saya kat kampus. Walaupun cuti sekolah lagi seminggu baru cuti, saya da dapat cuti awal... Ekceli bukan la cuti.. tapi, still berada kat rumah. Sebab semester ni saya buat latihan mengajar (PBS/SBE) kat Kelantan!!!! heheee.. (padahal tiap-tiap semester pun saya buat kat Kelantan.. ngee.. -_-"). 


Sebab apa saya selalu buat PBS kat Kelantan??
 - mesti la sebab best!!!
- daa rumah saya kat Kelantan
- hehee.. paling best sebab boleh duduk rumah lama-lama..
- jimat kos, (sebab kalo buat kat rumah membe, kena banyak keluar kos walopun makan free)
- op coss makan free..
- boleh manja-manja ngan pamely lama-lama.. (hik3x.. gedik btoll..)
- ada transport kalo nak pegi sekolah. (abah hantar/ pergi dengan membe)
-tiket, op coss la abah sponser.. 
-boleh balik awal !!!!!!
*haa..haa... best kann..



semangat waja tak?? hehee.. ni masa raptai semalam... (saya cilok dari FB zora.. >_<)



miyahaha.. (saya- innner biru tu , mata nak tak nak sepet je..)



SELAMAT BERCUTI WARGA IPTHO YANG AKAN MENJALANI PBS



*ohh.. ekceli sedih juga.. rumate saya kat wad malam ni.. beliau kena tahan tadi.. sebab kepenatan terlampau.. eshh.. beliau degil tanak dengar saya cakap (-_-"). get well soon rumate ~


8 comments:

JBA said...

pnt smpai msuk hspital???OMG! huhu..

slmt b'pbs!! :P

i'll miss u n some people! :P

Anonymous said...

Nice photos...
Rindu lak zmn² kegemilangan main kompang kt sne..hohoho

ada mokhtar said...

selamat berPBS =)

ishiko said...

azie: yerpp.. she so exhausted.. ade sbb laen lah.. bkn KTP sje.. hehe

ishiko said...

eichikatsu: hohoo.. ai laaikes photo.. yaa.. kompang dh tak semengancam dulu... >_<

ishiko said...

sis. ada: hehee.. thaxs <3

Suriati said...

bess.bess..leh duk bawh ketiak mak..keke.. nk alek ampung...waaaaaaa... ape lg pasni naik joho mehh sini kte cari letih agi...salji pulok..ekeke..
samat bercuti to eraa cute

ishiko said...

mak.ude: hehehe.. balik dulu..
salji?? oh..oh.. nk g genting ugok~