ThePeeps

Friday, April 15, 2011

143. Hadiah untuk Bunga

Assalamualaikum..

ehehee... tiba- tiba saya rajin nak hapdate belog malam ni.... pastu tajuk en3 ape ke pelik nye hadiah untuk bunga??? Kalo baca balik, saya sendiri pun tak berape nak paham tu.. -_-"


Ekceli, saya nak bagi hadiah spesel untuk sayang saya ni.. Heheee.. cik.Bunga, (*miyahaha.. sejak bila nama beliau jadi cik.bunga? suke ati aku je.. :b ) sempena besday beliau pada tanggal 14April.. Huhuhuu.. semalam pun saya bersama gerlpren-gerlpren yang lain dah kenakan beliau kauw-kauw sampai beliau rasa nak marah, sampai rasa nak nanges, sampai tak leh lupa sampai bila-bila.. (hoii.... ayat tak nak fenim kan orang je)


Jeng-jeng...

Saya nak bagi hadiah header dekat beliau.. huhuu... gamba ni saya snap masa kami pergi sopim nak raya + buka pose dekat cenny gojes *baca Kenny Rogers.. huhuu




adeh.. rajin pulak buat header untuk orang, header sendiri nak tukar asyik tak jadi jep...




Hepy Belated 
Besday neyl !!!!





*saper laa nak buat header lawa untuk saya...

8 comments:

Merahitam said...

Akak!!! ank header gak..:P

Chybee said...

baiknye buatkn header utk kwn. hehehe...

ishiko said...

azie: ehehe.. sume dye nak, huhuu..

ishiko said...

chybe: hehee.. sesaje.. besday beliau... header chybe sgt lawa..

storyfromme said...

happy belated birthday untuk cik bunga :)

nEa FleriDa / nIL said...

syg..thanks

ishiko said...

storyfromme: tu dya cik.bunga.. hehee

ishiko said...

nel: welkem dear..