ThePeeps

Monday, May 9, 2011

159. Ekspedisi Broga Hills | Part 2


Assaalaaaaaaaamualaikum w.b.t..

Hehehee... mari-mari, saya mau hapdate cerita part2 neh.. kehkehkeh.. *gedik ade part2 pulak ^^
Untuk Ekspedisi Broga Hills Part 2 ni, mari kita tengok gambar kat puncak Broga Hills ni.. sesape yang dah salo naik Broga neh, mesti malas dah nak naik kat puncak.. lagi best kat tengah-tengah yang lapang tu..
So, here we go.. puncak broga !!!!!


de Otai gunung...







gangguan siaran kejap, harap maap^^








ehh...ehh.. terjumpa batu aneh.. keh3x..








ok, tamat en3 hari nih... Part 3 nanti pasal perjalanan turun, tapi kami tersesat!!!!!!!!!!!!!!!!!! nak turun ikot belakang bukit kononnye, tapi ternaik Gunung Tok Wan.. =.="




*erkk.. hari ni berat hati nak balik BP.. sobbss..sobb..

14 comments:

Eichikatsu said...

Pergh....menawan broga tu!
Next mission everest!

ishiko said...

Eichikatsu: ekspresss....

nanad said...

whoah :O nice ;) teringin nak pergi.

LITTLE NUUR said...

pic yg pegang bendera tu smart
i mean langit tu :D

Nasriq said...

masing2 pose maut...

ishiko said...

nanad: nice kan.. thehee.. sila la pergi ^^

ishiko said...

LITTLE.NUUR : maceh.. keh3x.. abaikan mudel x berbaya tu.... =b

ishiko said...

Nasriq: maut??? erkkk -..-"

Abang Jonni said...

waaaa.... masing2 posing giler2....
huhuhu...

d_LA said...

bestnye..dh lame x wat 8tvt camni..

HaNa HoNeY said...

xpenah g broga lagi

ishiko said...

abgJonni: haruslah abg jonni..... kehkehkeh ^^

ishiko said...

d_La: best3x.... pergi ngan membe2 ye ^^

ishiko said...

HanaHoney: kena pergi skali yee... huhuhu.. lps exm ni saya nk pg skali lg... membe nk ikot.. jum jumpa ramai2..