ThePeeps

Sunday, January 22, 2012

268. pitstop before balik rumah manis rumah

assalamualaikum..


Okeh okeh, setelah sekian lama malas nak hapdate belog, hari ni nak hapdate konon taknak bagi belog ni rasa dianak tirikan, dipinggirkan, tidak diendahkan mahupun dibenci.. Oh tidak tidak tidak dan tidak.. Harap maap ye sahabat sahabat blogger sekalian, macam ni la perangai blogger yang jenis ikut mood hapdate belog. dilarang meniru perangai kurang sopan ni. maap = =,'



Okeh okeh tak nak cerita la pengembaraan saya dari Batu Pahat nak sampai PJ ni dengan naik cab, naik bas, naik KTM, naik LRT  kemudian pakcik jemput kt stesen LRT, baru sampai rumah dengan segala penat tambah sakit kepala sebab kena hujan yang memang taknak lebat gilaaa... Pastu, semua penat dan sakit kepala hilang sebab dapat pegi pasar malam, takpayah redah hujan pun sebab pakcik yang belikan dan dapat makan dengan jayanya.. muahahhahahaa.... *ok fine, kauw dah cerita sampai habis



Sabtuday, saya masih lagi lepak kat rumah makcik di Petaling Jaya. Penangan takde tiket untuk CNY punye pasal terpaksa la balik Kelantan (rumah manis rumah), dari Batu Pahat dengan singgah KL dulu.. heh.. (paham tak penerangan tu -.-'). Nasib baiklah malam ni ada bas yang baik hati bagi saya balik, pheuww... bas lain semua kedekut, tak ingat dah nak simpan tiket sikit. huh


Malam tadi, malam minggu pergi redah Hentian Putra, dah dapat tiket pakcik terus bawak satu family pergi isi perut sampai nak meletop kat Kawasan Solaris Mon't Kiara tuu.. memang sebelum isi perut tu kami hampir tawaf satu kawasan tu dah.. Ok, tempat makan adalah rahsia, ttteettt... keh3




[okeh, dari atas ni nampak Genting. Dedi konfident je, jomm g genting!!! pastu tiba2 cakap, alamak.. dedi keje la besok... hahahahaa... okfine -..-']

[warm family, infinity love ^^]


[bergaduh everyday is a MUST]






olrite, tak sabar nak balik rumah manis rumah, malam ni gerak, doa yang baikbaik keh. baru boleh hapdate belog lagi besok. err.. hehee



*ok, selamat bercuti. hohooo..



24 comments:

yad'z said...

spent time dengan femili.., that the sweetesssss tink... =)

Abang Jonni said...

hahahaha... dedi ko best ah... huhuhu...

tomatokering :) said...

wee~ hargai masa dengan family tau ! ^^

chemay said...

chemay pon same tauu.
sebab tiket ktm nak balik direct ke rumah dah habis.
chemay terpakse pergi kl dulu.
then abg kesayangan terpakse ambik then angkut chemay bawak balik pahang.
hehe
:P

Tukang Karut said...

cuti = berjalan = penat...

weirdo kid said...

Wooo! so true!
bila bercuti, bergaduh is a must! :P

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

bnyk btl pitstop.. huhu :D

fakhri khairi said...

untunglaaa ade duet, jalan jelah keje~ haha ;p

izzad b* said...

selamat bercuti jua!

stuck said...

amboi..beronok ronok...=D

teyn teyn said...

happeningg je tgk awak!

;)

semutsengal said...

adik kau comel. kalah kau.


kahkahkah !!

ishiko said...

yad'z : yupp seriyessly ~

ishiko said...

Abang Jonni : dedi a.k.a pakcik ^^

ishiko said...

tomatokering :) : harussssss

ishiko said...

chemay ; untonggla ada abg kesygan :P

ishiko said...

Tukang Karut : tahu xpe.. cuti kononye nk rehat la sgt kan

ishiko said...

weirdo kid : adik beradik kan

ishiko said...

Muhammad Saiazuan Norhalik: memang selalu.. hahaa

ishiko said...

fakhri khairi : shadap kauw dek..
hahaa.. asal avatar tu scary sgt -.-'

ishiko said...

izzad b* : cuti hajeeeee

ishiko said...

stuck :kehkehkehh..
dua ronok lah dah >,<

ishiko said...

teyn teyn : teynnnnn!!! awk juga dgn en.kumbang gagah :P

ishiko said...

semutsengal : fine
tu adik sepupu la sengal -.-'