ThePeeps

Saturday, June 5, 2010

70. terima kasih !!!!!!!




first of all aku nak bagi taO kat korang semua...
aku da kat rumah sekarang, means bercuti lar..hehee..
perkara biasa aku akan buat spent time wit family n hangOut wit membe-membe..
reunion-reunion or gathering-gathering tu biasa..
nak-nak kalo membe-membe yang da lame gile tak jumpe..
lagi satu aku ni 'hantu tV' kikikii... memang susah nak di pisahkan..
aku kat kampus memang tak sempat rr nak tengok tv..
sebab memang bz dengan aktiviti harian (bz laa sgt..)
tp, satu jep, tu pn kalo sempat.. citer Super Natural, susah nak miss..hu3x..
hahhaa.. kat rumah lagi la susah aku nak berganjak depan tv..
tp, satu jer geram kat rumah...
internet sangat-sangat lembab macam sipOwt...
hadeyh... ilang mood aku nak beron9...
sebab tu aku nak mintak maaf kat korang sume,
kalo sepanjang cuti ni aku jarang jenguk-jenguk kat blog korang yer...



kalo tengok pade tajOk en3 ak, mmg tak dek kene dengan penerangan aku kat atas tu eyh, hehheee... Ekceli ucapan tima kaseh aku ni ditujukan khas untuk eyla !!! kenape??? sebab eyla da bagi aku Glam Blogger Award~ ouh my Gucci.... award ni memang membuat aku tertanye-tanye.. gelems ker award aku.. huk3x.. padahal blog aku hanye la belog kecik yang baru nak bertateh....jalan pun tak bape betol ag..huhuhuu... paper pun thaxs a lot to eyla sebab sudi bagi award ni dekat aku...huhuhuu.. btw aku sangat suke eyla ni sebab belog die pun memang best, hehee..beliau ni memang sweet gile sebab aku rase muke die macam YUNA !!!! OMG im a big fans to Yuna...lallalalaa.... p tak tao la kut aku sorang jer yang rase.. korang kalo nak tau ag pasal eyla ni jenguk-jenguk la kat belog beliau yer.. eyla-comtesse.blogspot.com




sekali nengOk award ni, macam trofi Af lak an..hehee..


hahhaa.. da alang-alang dapat belog nih, aku pun nak bagi gak rr award ni kat belog - belog yang aku sukew nih...hehehee... banyak senanyer p bagi takat yang termampu la.. hehee.. yang tak dapat jangan kecik ati k.. kut2 aku dapat award ag besh, aku bagi la kat korang yang laen plak.. award blog havoc ker.. macambesh ker.. belog lawakgiler ker... sebab tiap korang memang ader keistimewaan sendiri.. dan aku follow sebab aku suka!! suka !! suka!! n suka!! seyez xtipo..!!!!!! (aku sangat menghargai korang yang follow aku, suke-suke singgah, silent reader n semua la yang sudi jenguk k.. >_< )

aku tingin nak bagi award ni kat deOll;

1.nel
2.bro.Aizul
3.Naz
4.Dni
5.Amal
6.Lil.Amoi
7.sis.Didi
8.Hans
9.Dena
10.Cik.Epal (beliau ni mmg pemes)



pSSsss... ekceli sebelum ni aku penah dapat 3 0r 4 award dari membe2 blogger nih, tapi tak penah nak begi respond.. siyess aku berterima kasih kat korang yang penah bagi award sebelum ni.. aku tak sempat nak letak or post en3 pasal award-award tu sbb mase tak mengizinkan dan internet sangat seloww... tp aku mmg bagi komen n wish thaxs kat korang kan... hehehee.. nanti aku carik time yang sesuai aku post en3 pasal award-award nih yer.. *wink-wink




11 comments:

NAZ said...

aww i tergolong sekali. terima kasih ishiko:)

hans said...

yes
dapat award
dengan ini saya tujukan penghargaan ini pada mak ayah saya dan seluruh peminat saya
hehehe
thanks weih

WZulhilmi said...

Wah!! Dapat awards!! tahniah!! Aku pun baru dpat satu je!! T T. hahaha tiba2 pulak.

AMOI KUSUT said...

trimas yee..
nanti i tempel kat blog i keyh :)

Didi Nadhirah said...

thanks for the award

ishiko said...

naz: same-same..

hans: ahahaa.. sile-sile...

wzul: umm... ko da dapat gak yew..so, xyah bg..heheee..

amoi: okeys2x..

didi: yew sis...

SYAFIQAHSALEH said...

wah wah dpt trofi..bestnye :))

ardinihumaira said...

cantiknya trofi! ;) thanks dear...


pssst.. tenet gilerlembap.. naper ek.. huhu


Selamat Pengantin Baru | Faisal & Farehah

amalina wahida said...

eheh!! thanks yo!!! >__<

Anna Boleyn said...

Wahhh! glam award gitu! congrats! best nyer dok umah.. hana next week bauu balik.


p/s: Jom tengok nota cinta kat belog Hana :)

ishiko said...

syafiqah : ehehehe... rajin2x la visit yew.. nnty u pn dapat.. lalalaa.. tengss..

dni: hu3x..xpew paham.. same larr kite..

amal: ur welcm babe..

Hana: tengs yep..hu3x..ohhoo.. xpew blh blk jgk nnty.. ouh?? ok2x.. saya dtg ~