ThePeeps

Saturday, July 17, 2010

75.Sungguh, aku rinduuuu..



Salam di hulur..
rasa hati.. nak hapdate blog ajer... tak mahu menghampakan hati sahabat blogger yang menjenguk ke belog aku... asyek datang je, en3 same.. hehee..pemalas betul... tapi serius... walopun musim asgmnt dan exam belom datang lagi, tapi kepenatan sudah sedia menjengukku.. aktiviti pada semester ini sedikit memenatkan... sakit-sakit, layan sorg diri suda.. belom datang bulan ramadhan lagi. da banyak songeh aku nih... Tapi ramadhan itu bulan mulia.. musim
pengampunan segala dosa.. kesabaran di uji.. membina kekuatan diri.. sungguh aku rindu bulan yang damai itu.. walopun ramai yang kepenatan mengejar rezeki yang datang mencura-curah di bulan mulia itu...

"Salam.. doakan kakak semoga kuat semangat, jauhi kesakitan-kesakitan yang mendatang dan sungguh aku sgt rindu kalian.."- lebih kurang macam tu la mesej yang aku send dekat umi aku dan dua orang adek aku yg study kat kL tuu... setelah mesej demi mesej dibalas , aku menjadi sebak tak terkira... berat hati dan rasa diluahkan satu demi satu.. aku terharu.. mereka ada disisi ku sebagaimana aku sentiasa ada disisi mereka... sumpah aku sayang qmu-qmu!!! Sungguh aku rinduu...



rindu pada bunga rumput kat laman rumah aku...

pemandangan depan rumah...


dinding pagar yang nak kene cat raye nih..(yer ke..)


kereta untuk jalan-jalan..huuuhuu..


makluk aluss neh... arissa..muaahxx3x..


yg paling utama..... rakyat jelata yang tinggal di rumah ini !!!! mauu balik meyh..



pSsssttt.. harap maap yer, jiwa sedikit kacau.. bukan homesick, tapi hati berat tiba-tiba.. tima kaseh umi, kerana selalu mendoakan anakmu.. terima kaseh alang, kerana berkongsi rasaku(juin menanges).. terima kaseh ateng, kerana menceriakan(story lucu-lucu) ku... sungguh aku hargai kalian...




11 comments:

Afiq Haziq said...

arissa tu nama adk ko ke?...sdp2..hehe

ishiko said...

afiq: yup...my lil sis..

KTS said...

tak hapdet sebab penat ke atau sebab sibuk berFB

hihihi..


.
.


:D

Anonymous said...

sejuk mata pakcik tengok pemandangan rumah awak..sebelum ni mata pakcik suam-suam je...hehehe

Saleh Hamdi said...

eh, bunga rumput tu lawa laa..
plus number plat kete lawa gak..
bdk kecik name arissa pun lawa gak~ eh..cutee!
xD

ishiko said...

kuXsempurna: hahaha.. halamak kantoi..huhuu.. dua2x lar..

blakepaghe: hahaa..mekaseh..nape sblom ni suam2x je??pkcik tgk ape eyh..

salehHamdi: uhh..time kaseh yer.. hahaa..abah saye memilih sket num plat kete..(pddahal ni kete umi), hahaa.. arissa ikot kkak dye..gaggaa.. ;D

AQMAR said...

cntek jugk bunge lalang tue yer.. kagum sy kejap..hehehe

ishiko said...

aqmar: sbb cntek larr sy shot.. suke tgk munge tu..kechik2 jep...

Nadiene said...

honesick? aduyai... rilex loooo

ishiko said...

fid: xde larr.. just hati berat sket.. lalallaa....

Saleh Hamdi said...

arissa ikot kakak die tp arissa lg cute lorh~
haha