ThePeeps

Wednesday, February 23, 2011

129. Mesti Cepat-cepat..

Mesti cepat-cepat.. sebab nanti saya lupa!!! (memang saya cepat lupa, tapi muka orang saya senang ingat kot.. hahaa..). Ekceli da lama saya tau benda ni, masa jenguk en3 beliau. Tapi tak sempat pulak saya nak buat en3 khas neh.. Pastu saya jenguk pulak belog adik beliau, nampak pulak pasal en3 khas neh, biar lagi.. dah belog walkim hari ni, plus takde kelas pulak saya hari ni kan.. hehee.. HARI NI, SAYA KENA BUAT EN3 KHAS NEH !!!! 








Assalamualaikum.... (hehee.. lupa pulak nak bagi salam tadi, maap~ )
Haa... korang nampak tak banner kat atas tu?? kenal dengan belog tu?? kenal dengan tuan belog tu??? Hehee.. kalo tak kenal sila terjah ye.. Sebab sekarang beliau sedang mengadakan segment 'mari bertukar-tukar link'.. -eh,eh.. tak de lah.. saya je yang pandai-pandai bagi tajuk tu.. huhuu..  


Sebenarnya... Muez Angelo a.k.a tuan belog Gulai Tempoyak Ikan Patin ni, ada buat segment Exchange Link la. Haaa,, best kan? boleh laa nak tambah kenalan blogger pasni. Lagi, unik kan idea beliau ni exchange link siap sertakan dengan gambar lagi.. Kalo siap ada gambar tu, kan senang kita nak ingat blogger tu dengan belog beliau, selain penulisan mereka yamg best-best tu.. Al-maklong la kan, blogger sekarang makin hari, makin bertambah.. So, apa lagi?? jum kita tuka-tuka link ye ~~~





hahaa.... saya letak gamba ni lar ye...qamu-qamu jangan lupe terjah belog beliau ye.. Mau juin exchange link, sila KLIK SINI ..



5 comments:

T.Tania said...

Knpkah nama tuan blog nya sungguh menyelerakan :p hahaha

ishiko said...

hahaa... teresa... statement bahaya tu..

Anonymous said...

salam..huhu sedp sunggh gulai tmpoyak ikan patin :D

ishiko said...

novelgurl: hahaaa.. agak rr..

Zue Sancer said...

cantik ke?tq again :)