ThePeeps

Sunday, April 10, 2011

141: YuyuZulaika: Ferrero Random GiveAway

Yuyu !!!!!!!!!!!!!!! saya nak juin jugak ~ ~ ~ ~ 

Assalamualaikun readers..
Hari ini saya mesti kena juin Ferrero Random GiveAway by Yuyu Zulaika ni. Mau saya tak geram, hari - hari, pat lima kali saya jenguk belog beliau tapi tak juin kan. Tak thrill la kan kan..  (ekceli saya segan nak juin, tapi memandang kan yuyu dah nak tutup, saya rasa rugi la pulak). haa.. so, saya mesti juin, dan saya nak hadiah-hadiah tu.... >_____<




Haaa.. untuk maklumat lebih lanjut jenguk la belog Yuyu chomel lagi gojes ni.. ^^








 *YUYU !!!!! sila beri saya hadiah tuu... ^___^

14 comments:

eRza farEeha said...

gud luck ishiko..:)

me suya said...

good luck
skrg suya stop from join any contest since i've been so bz.. :)

ishiko said...

erza: maceh... nsb baek yuyu ckp smpt ag..

ishiko said...

suya: maceh...
huhuu.. sat ag smbg bz ah, hehee

Izyan Masri said...

RAMAI BETOL YG JOIN.HADIAH PON MAKIN BANYAK.TAPI HARAPAN NAK DPT SATU TU MCM SUSAH JE KALAU YAN XD

ama said...

hihi. goodluck :)

ishiko said...

IzyanMasri: xpe yan.. janji kite terai.. haha kalo ta menyesal.. :b

ishiko said...

ama: thaxs.. ama juin x?

nas said...

gud luck ea.. alamak..comel la yuyu nih.... dia dah berpunye ke blom? ehehhee

Suriati said...

huhu..nk adiahh erkk.. meh sini..ekke Good LUckk.. ape pn blog yuyu yg cute banget sehh...

ama said...

oh ama tak join. heheh

ishiko said...

nas : thaxs ay.. xjuin ke??
hahaa.. alamak, beliau da brpunya rr..

ishiko said...

mak.ude: haa.. kang org turun kl kang..huhuu

ishiko said...

ama: oh.. xpe next time ade plk kot, hehee