ThePeeps

Saturday, November 5, 2011

243. aidiladha datang lagi

Assalamualaikum....

cuti Midsem saya dah habis minggu lepas, tapi sebab sekarang studyweek saya extra cuti seminggu. *sukahatimakayah, macamkampustukaupunya. haha
Besok Aidiladha.. Alhamdulillah sambut dengan complete family. Tahun lepas without parent sebab mereka kat Mekah. Seriyess sayu, tak tipu langsung. >,<

sebab family complete, tadi gigih gotong royong.. tapi sempat keluar berjimba-jimba tiga beradik perantauan pulang beraya, maklumlah lama tak jumpa...la sangat.. hehee


besok kenduri, Aidiladha kat Kelantan memang meriah. rugi kalau tak balik beraya. nak cakap sekali lagi, memang rugi kalau tak balik beraya. hehe
Ketupat pulut nenek memang wajib ada tiap-tiap tahun. Tak pernah berubah rasa ketupat tu, sedap dan ohsem macam biasa. walau dah beberapa hari hari raya dan ketupat tu belum habis, rasa ketupat tu masih sedap. Seriyess tak tipu.. hehee...



SALAM AIDILADHA ^^

[google]




*ehehh..  lenguh kaki, cemane nk raya ni =.='

12 comments:

jijiebenzaliff said...

huhuhu. untunglah~ :)

Anisa Hang Tuah said...

salam idul adha

Hans said...

kelantan meriah la kan

Selamat Hari Raya Aidiladha daripada Hans

MIMIE AIZA said...

tolong tapaukan ketupat tuuu :p

EZAN IDMA said...

salam aidl adha :)

Ila Aqilah said...

bukan main seronok hangpa beraya
nasib bek akak balik, memang tak rasa rugi!
hehe..selamat hari raya :)

ishiko said...

jijiebenzaliff : :PPP

ishiko said...

Anisa Hang Tuah : ye Nis ^^

ishiko said...

Hans : sangatt... ^^

ishiko said...

MIMIE AIZA ; err.. habis!

ishiko said...

EZAN IDMA : ^__^

ishiko said...

Ila Aqilah : haha tak rugi kan.. yess