ThePeeps

Monday, June 20, 2011

178. CUTI SUDAH HABISS

Assalamualaikum..

Pelajar IPG memang sedia maklum bahawa hari ni cuti kita sudah habis. Semester baru pula kita kena hadap rutin harian yang sama. Mungkin ada yang berubah, dari kena jalani PBS kepada Praktikum. Ok, sebelum start buat entry tension pasal sem baru, nak riview sikit pasal cuti. Sesungguh nya sangat jeloss, budak-budak Uni dan Poly belum lagi habis cuti kan? sabooo aje laa...-_-"
Hah, ape kau orang buat cuti -cuti ni?



Naik Broga Hills lagi sekali ^^
saya bawak makcik sengal neh sebenanye... (tengok en3 beliau)

having a gud time ^^ *miss dis time


Hangout wit loveable dolls (ENTRI NI) 

hantar bibik balik Indon

balik hometOwn jumpa chenta-chenta hati

kenduri kenduri kenduri, (masa rumah Lin)

balik rumah layan dunia korea yg tak habis-habis *__* (entri ni)

on9 dan wc sampai lebam, keh3x... 

meetim my old peeps ^^ (ENTRI NI)


siapkan booking riben brooch!!! *SOLD ^^

having a Blast BBQ with Alumni S.K.M(2)' 01

Lastly, balik ke dunia kampus yang bizi.. (bz kerr ^^)




Cuti-cuti semester yang sangat pack, huhuu.. MAAF BUAT KAWAN-KAWAN YANG TAK SEMPAT JUMPA HARI TU, seriyesss rindoo kalian... Ada masa kita jumpa lagi ^^



*Lain yang di rancang, lain yang menjadi... 'Kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan'.



27 comments:

nanad said...

woh..syioknyaa ;D selamat kembali ke kelas..hehe

Wanybunny said...

comel je riben tu, kiyut. pandai buat.

Hans said...

xpenah gi Broga
wahhh
satayyyyyyyyyyyy

Syaitan Memang Durjana

Almade Nespesor said...

sronoknyaa cuti2 dipenuhi dengan aktiviti yg besh2 kan..

abg sy pun dah blk ipg dy semalam .. =)

Nasriq said...

ermmm... geram lak tengok sate tu...

ishiko said...

nanad : huhuu.. lagi syioknya firstday dh xde kls ni... *ad pndftrn pljr baru hr ni ^^

ishiko said...

Wanybunny : maceh.. buat siket2 ja.. mau tempah ka??

ishiko said...

Hans : sila la pergi hans, best3x..
satay willy best^^

ishiko said...

Almade Nespesor: seronok3x!!!
tp, hari utk blk ke ipg adalh hari yg xbest

ishiko said...

Nasriq : ns baik geram tgk satay.. hahaha..

ABU said...

wah kemain lgi cuti dia..hahaha

diana said...

cuti2 yang penuh dengan makan2 je..kan??
heheh

blakepaghe said...

bestnyaaaa

~cik tiram~ said...

haha..kite cuti lagi weeeeeeeeee...:P

ishiko said...

ABU : nama pun cuti kan.. hahaa^^

ishiko said...

diana : memang... kegemukan melanda setiap insan...

ishiko said...

blakepaghe : ye.. pacik, sgt best^^

ishiko said...

~cik tiram~ : mmg mengundang kejelosan nih >.<

Nadia Mashuri said...

wah.. seronok nya cuti..
bercuti sakan..
=)

sobri yaacob said...

perhh..aktivti yg padat masa cti..saya still cti lg..jgn jeles..he..he..

Izyan Masri said...

WAAH.NAK JELES.SEMUA ORG DAH NAIK BROGA HILLS BERIBU KALI.WUWUWU T_T

Izyan Masri said...

WAAH.NAK JELES.SEMUA ORG DAH NAIK BROGA HILLS BERIBU KALI.WUWUWU T_T

Hans said...

nak pergi dah hari tu tapi member aku xbagi pergi
aahahahhaha

Wanita Sensitif Kan? Setuju Tak?

ishiko said...

Nadia Mashuri : harusss dimanfaatkan sebaik mungkin^^

ishiko said...

sobri yaacob : padat tak padat, ada masa jd surirumah juga...
mmg sengaja buat org jeloss la ni >,<

ishiko said...

Izyan Masri : xpyh nk jeless la yan.. baru 2x sy pg.. keh3x..

ishiko said...

Hans : kenapa pulak hans?? sgt la rugi.. huhu